17
Μάι
Θεατρική παράσταση “Η φάρμα του διαδικτύου”
Την Παρασκευή 17 Μαΐου 2019, οι μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Γ ́, Δ ́, Ε ́ και Στ ́ του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων Λαμπίρη, παρακολούθησαν τη βραβευμένη παράσταση "Φάρμα του Διαδικτύου"...
17:01 /
Δημοτικό



